Regulamin Plażosfery
PROCES REZEWACJI
- W sezonie wysokim tj. 24.06 – 25.08. oferujemy pobyty minimum 5 dniowe. Poza tym okresem możliwy jest pobyt przez minimum 2 doby.
- Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłacenie zadatku w wysokości 30% ceny za pobyt, który oznacza jednocześnie akceptację regulaminu. W dniu przyjazdu Najemca zobowiązany jest do podpisania oświadczenia o zapoznaniu się z Regulaminem Plażosfery.
- Wpłaty zadatku należy dokonać w ciągu 2 dni od rezerwacji wstępnej (telefonicznej lub e-mailowej) na wskazany poniżej nr konta.
Nazwa odbiorcy – Kinga Wojtasik nr 73 1140 2004 0000 3202 8053 9441
- W tytule przelewu zadatku prosimy podać dane zgodnie z poniższym:
Imię i nazwisko, termin rezerwacji oraz liczba osób.
- W momencie wpłacenia zadatku (dokonania rezerwacji) umowę najmu uważa się za zawartą. W przypadku niewpłacenia zadatku, rezerwacja jest anulowana.
- Pozostałą część kwoty za pobyt należy uregulować najpóźniej w dniu przyjazdu przed zakwaterowaniem.
- W przypadku dokonania rezerwacji w czasie krótszym niż 30 dni do daty rozpoczęcia pobytu należy opłacić 100 % wartości rezerwacji.
DOBA HOTELOWA I MELDUNEK
- Doba hotelowa trwa od godz. 15:00 w dniu przyjazdu do godz. 10:00 dnia następnego.
- Do kwoty pobytu zostanie doliczona opłata klimatyczna 2.8zł OSOBA/DZIEŃ za każdego z Gości zgodnie z opłatami ustalonymi w Gminie Mielno. Opłata klimatyczna zostanie pobrana gotówką za cały pobyt w momencie przekazania kluczy do domku Najemcy.
- W momencie przekazania kluczy należy okazać ważny dowód tożsamości. Goście wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych wyłącznie w celu realizacji rezerwacji. Gościom przysługuje prawo do wglądu do swoich danych osobowych i ich aktualizacji.
- Wynajmujący pobierze kaucję w wysokości 400 złotych, która zostanie zwrócona przy zakończeniu pobytu, pomniejszona o kwotę ewentualnych uszkodzeń domku lub wyposażenia Plażosfery spowodowanych przez Najemcę lub osoby przebywające z Najemcą. Najemca ponosi odpowiedzialność finansową za wszelkie uszkodzenia domku i znajdującego się w nim wyposażenia spowodowane ich działaniem/zaniechaniem lub osób przebywających w domku i wyraża zgodę, by naprawy były wykonane na ich koszt.
- Przekazanie domku następuje w obecności właściciela lub osoby upoważnionej , po uprzednim dokonaniu zapłaty za okres objęty rezerwacją.
- W przypadku skrócenia okresu pobytu przez Najemcę kwota za niewykorzystany okres nie podlega zwrotowi.
- Wszelkie uwagi i usterki prosimy zgłaszać na bieżąco pod nr telefonu 605 415 326.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
- Goście przebywający w domkach letniskowych proszeni są o przestrzeganie zasad bezpiecznego i kulturalnego wypoczynku
- Wynajmujący nie odpowiada za rzeczy pozostawione w domkach letniskowych i na tarasach. Prosimy Najemców o zamykanie okien i drzwi w momencie opuszczania domku jak również drzwi w godzinach nocnych.
- Nie przyjmujemy zwierząt. Ze względu na komfort wszystkich Gości Wynajmujący zastrzega odmówienie pobytu Najemcom, którzy przyjechali na pobyt ze zwierzętami. W takim przypadku cena za pobyt nie zostanie zwrócona Najemcy.
- We wszystkich domkach obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów oraz smażenia ryb.
- W domkach zainstalowane są czujniki dymu, Każdorazowe nieuzasadnione uruchomienie czujki dymu związane jest z automatycznym powiadomieniem służby ochrony co skutkuje obciążeniem użytkownika domku kwotą 500 zł.
- Złamanie zakazu smażenia ryb przez Najemcę jest równoznaczne z wyrażeniem przez niego zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji domku letniskowego w wysokości 1100,00 zł.
- Ze względu na drewnianą konstrukcję domku nie wolno używać urządzeń mogących powodować zagrożenie pożarowe, np. grzałek elektrycznych, palników gazowych, świec. Ze względów bezpieczeństwa przed opuszczeniem domku prosimy o każdorazowe wyłączanie światła i wszystkich urządzeń elektrycznych.
- Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za stan zdrowia Gości przebywających na jego terenie w związku z panującą pandemią i nie zwraca pieniędzy w przypadku skrócenia pobytu spowodowanego stanem zdrowia
- Gospodarz oddaje do użytku plac zabaw dla dzieci , jednak nie ponosi odpowiedzialności za bezpieczeństwo i zdrowie korzystających z niego dzieci. Całkowitą odpowiedzialność ponoszą rodzice bądź opiekunowie prawni.
- W dniu wynajęcia domku domek jest posprzątany. W dniu wyjazdu Najemca jest zobowiązany do pozostawienia domku w czystości. W przypadku rażących naruszeń tego punktu z zaliczki potrącona zostanie kwota w wysokości 300 zł celem wynajęcia firmy sprzątającej.
- Dostępne na terenie ośrodka grille należy rozpalać przed tarasem a nie na tarasie.
- Osoba rozpalająca grilla zobowiązana jest również do zagaszenia go. Nie zapewniamy wegla do grilla.
- W przypadku zgubienia klucza do domku najemca zobowiązany będzie do uiszczenia kwoty w wysokości 50 zł.
- Najemców prosimy o zapoznanie się, w których miejscach rozmieszczone zostały gaśnice przeciwpożarowe.
- Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące w przypadku braku dostaw mediów, w szczególności czasowego brak wody, prądu lub internetu.
- Cena usług świadczonych przez Wynajmującego nie obejmuje ubezpieczenia. Za doznane urazy, szkody i zniszczenia majątku (szkody doznane na majątku i zdrowiu trzeciej osoby) w czasie pobytu Najemcy Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności.
- Najemcy zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych.
- Cisza nocna trwa od godziny 22.00 do godziny 6.00. W przypadku jej nieprzestrzegania właściciele mają prawo zażądać bezzwłocznego opuszczenia obiektu bez zwrotu wniesionych opłat za pobyt. Na terenie Plażosfery mogą przebywać wyłącznie osoby zakwaterowane.
INFORMACJE DODATKOWE
- Uprzejmie prosimy o segregację śmieci w domkach oraz wyrzucanie śmieci do głównych kontenerów ( szkło, metal-plastik, zmieszane itp…)
- Konieczność rezerwacji łóżeczka turystycznego, krzesełka do karmienia dla dziecka ,prosimy zgłaszać w trakcie rezerwacji
- Obiekt jest monitorowany.
- Do każdego domku jest przypisane jedno miejsce parkingowe na terenie ośrodka. Parking jest bezpłatny i niestrzeżony i udostępniony Najemcy tylko w czasie pobytu. Najemca parkuje w miejscu wskazanym przez Wynajmującego. Wynajmujący nie odpowiada za pojazdy i za wartościowe rzeczy pozostawione przez Najemców w samochodach
Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 25.05.2022
Życzymy przyjemnego wypoczynku zespół ,, Plażosfera ‘’